şekil şekildir, ben 18-20 yaşımdan sonra kafamı kaldırıp gök yüzüne bile bakmadım gibi bir şey.
Bu filmlerden vs etkilenip teleskop bile aldım. 2-3 kere kullandım sadece aya adam akıllı bakabildim, gerisi tam bir eziyet.
Filmlerden bile etkilenirken Nasa'dan etkilenmemek... reklam potansiyeli var kullanır ya da kullanmaz

oluşama göre mi bilgi oluştu, bilgiye göre mi oluşum oluştu?