Herkese iyi forumlar normal üyelerin 4 günde bir konu yukarı taşıma hakkı olduğuna dair bir yazı okumuştum fakat hiçbir konumu yukarıya taşıyamıyorum. Konu yukarı taşıma işlemi için gerekli şartlar neler?