Arkadaşlar merhaba, nasılsınız?
Yardımınıza ihtiyacım var. Çok araştırdım ve 18gündür bekliyorum ama hala düzelmedi. Hesabımdaki tweetler arama kısmında görünmüyor ayrıca "kişiler" kısmında da görünmüyorum. Sadece direkt profile girdiklerinde görebiliyorlar. Twitter'ın dediğine göre zamanla ve etkileşimle düzelir diyor ama zaten organik etkileşim sağlıyorum ve tweet atıyoruz fakat tam 18 gündür herhangi bir gelişme yok. Bu problem hakkında kesin bilgiye sahip birileri var mı? Ne yaparsak düzelir? Ortalama kaç günde düzelir?
Teşekkür ederim.