Hocam ben hem kurumsal hem şahsi hesap kullanan birisiyim. Payoneer arası transferlerde bir komisyon yok. Her çekimde komisyon olur. Parayı 2 türlü çekebilirsiniz. TL hesabına çekerseniz payoneer kısmında ve banka kısmında hiç bir ek ücrete tabi olmazsınız fakat tl çekimlerinde kuru bir tık alttan alarak hesaplıyor. Örneğin kur 18.30 18den hesaplıyor bu şekilde düşünebilirsiniz. Usd hesabına çekim yapacaksanız 500 dolar altı çekimler için payoneer 10 usd + banka 10 usd kesiyor. Hesaplamasını yaptım önceden , tl olarak 500 usd altı ödemelerde daha karlı