Merhabalar kısa bir süre önce payooner'i keşfettim ve yurt içi yurt dışı döviz transferlerimi payooner ile yapmaya karar verdim fakat bu konuda çokta bilgili olmadığım için konu hakkında sizlerden yardım istiyorum.
USD transferi sağlayacaktık yurt dışı bir firmadan ödememizi aldık fakat kendi banka hesabımıza çekmek ve ordan tekrar USD olarak alıcı hesaba göndermek çok maliyetli olduğu için doğrudan Payooner içerisinden Alıcı hesaba göndermek istedik.
Fakat aşağıda ki görselde gördüğünüz hata ile karşılaşıyorum. En az ne kadar gönderebildiğimi bilmiyorum ne kadar gönderebiliceğim yazıyor.