Jenerik domainlerin çoğu alınmıştı zaten önceden tescilli firmalar tarafından, herkes kendine göre jenerik olarak düşündüklerini aldı ama çoğunun bir değerlemesinin olacağına inanmıyorum. Ben projelendirmeyeceğim için hiç kayıt yapmadım ama ciddi anlamda jenerikler hariç çoğu çöp olacak gibi duruyor.