Ülkenin saçma kısır döngüsü bu. Fakat öğrenciyken garsonsun öğrencilik bitince değil. Kendi işine geçtiğinde iyi, kurumsal bi yerde çalışırsan lise mezunu görmemişlerin varlığından bile haberin olmaz. İş sende bitiyor yani.