NovaSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben zor yetişmekten kastım 15 anasağlayıcıya apı veriyorum şuan bildiğiniz r10daki çoğu smmye apı dağıtıyorum ondan zorlanıyorum
Bu cevapta çok hoş.. sadece data oluşturup data sağlayıcılığı da yapabilirim yani... etliye sütlüye karışmadan... güzel bir seçenek... teşekkür ederim.