Arkadaşlar cevaplar için teşekkür ederim. Vergi levham yok. Profesyonel bir durum için istemiyorum. Kendi şahsi cep telefonumun internetini paylaşarak diğer telefonda whatsapp ve navigasyon kullanacağım sadece.