Dedektif gibi çalışmışsınız maşallah ben olsam hiç uğraşmaz 250 tl der kapatıtdım konuyu
Hocam ben de o niyetteydim ama,inanın ben onu yapsam ki büyük bir para değil bu arkadaş belki yarın masum birisini daha büyük bir rakam ile dolandıracaktı.Ayrıca şahsen bu kadar web,teknolojik ve r10 da okuduğum dolandırılma vakalarından alt yapılardan sonra bu olayı yaşamam biraz bende moral bozukluğu yaptı.İş çevrem de sen o parayı unut diyince biraz da hırs yaptım.Yoksa uğraşmaya değmez bir rakam olduğunun farkındayım.