malasef gayet de siyasi bi konu

her ne kadar sabah akşam siyasetcilerimiz çıkıp çıkıp ülkede hiç bi sorun olmadıgını,bizden başka tüm dünyanın pislik içinde yaşadıgını,bizim krallar gibi bi hayatımız oldugunu filan anlatsada,işin gerçegi hiçte öyle degil.sürekli olarak dibe batıyoruz,en son ne zaman iyi bişey oldu hatırlamıyorum.sürekli kötüye gidiyoruz,bunuda sevinip,göbek ata ata yapıyoruz
en son kaç ay önce gidip bi çigköfte aldım hatırlamıyorum.uzun zamandır yemedigim için canım çekti,cuma günü gidip 2 dürüm aldım.42 tl aldı adamlar 2 dürüme,bikaç saniye hayatı sorguladım

cebimde 100tl para var,yarısı 2 dürüme gitti resmen şaka gibi...ertesi gün markete gidip en küçüklerinden yogurt,yumurta,peynir filan aldım ve 200tlden 40-50tl kalmıştı eve döndügümde.elimdeki poşete baktım,ne aldım ki arkadaş ben diye tektek fişi kontrol ettim.bugün almayı unuttugum bişeyi 3 gün sonra gidip almak istedigimde,5-10tl fazla ödüyorum resmen kaç defa denk geldim.bu iş nereye kadar gidecek böyle,gerçekten çok merak ediyorum.bagzıları hükümet degişecek,sonra düzeliriz şeklinde düşünüyor ama önümüzdeki yıllarda uzun bi süre kimse düzeltemez bu ülkeye.kim gelirse gelsin başa,daha çok ugraşırız bunlarla biz.kötü günler geride kaldı,daha kötü günler bizleri bekliyor kısacası...