karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kalıcı olarak askılar için herhangi bir çözüm yok hocam
Hocam nedensiz böyle oldugu zaman özür falan dileyip açıyormus diyorlar bazı videolarda görmüstüm