Merhaba forum ailesi, 21 Eylül tarihinde 4 yıllık Twitter hesabım kalıcı askıya alındı, nedenini bilmiyorum fakat gelen maili ekleyeceğim. Ayda maksimum 3-4 twit atıp genelde spor ile ilgili gönderileriler favlardım. Herhangi bir manipülasyon veya bot durumunda birsey yok. Günlerdir itiraz yollamama rağmen otomatik mesaj ile cevap veriliyor ve inceliyoruz deniyor. Bu hesabı kurtarmanın baska bir yolu yok mu? Desteğe de yazamıyoruz, basına gelip de acılan varmı hesabı? Şimdiden tesekkürler
  • İlk gelen mail;

Attığım mailler;