Yatay geçiş için her okul belli bir ortalama istiyor, donduracağınız için ortalamanız da olmayacak bu yüzden yatay geçiş yapamazsınız.
Yatay geçiş senelik değil dönemlik de olabiliyor 1 dönem okuyun ortalamanızı gideceğiniz okulun istediği ortalamaya denek getirip gidebilirsiniz.