merhaba .txt sayfasına düşen veriyi anlık bildirim olarak göndermek istiyorum nasıl yapabilirim
bilen arkadaslar aydınlatırsa güzel olur banada lazım
takipteyim. Ya da en azından mail sistemi nasıl yapılabilir. Phpmailler kuramıyorum bir türlü
Biraz daha detay verirseniz yardımcı olmak isteriz.