Eğer bir başkasının işinde çalışıyorsanız ;

-Hadi acil
-Hemen işinizi yapın
-Bu nasıl hizmet (emeğinizi kötüleme)
-Benim verdiğim para ile maaşını alıyorsun
Ve bu tarz şeyler söylüyorsa müşteri olabildiğince bekletin firmaya zararı olmadan ama

Eğer kendi işinizi yapıyorsanız ;

-Engelleyin geçin kafa ütületmeye gerek yok