Eğer bir başkasının işinde çalışıyorsanız ;
-Hadi acil
-Hemen işinizi yapın
-Bu nasıl hizmet (emeğinizi kötüleme)
-Benim verdiğim para ile maaşını alıyorsun
Ve bu tarz şeyler söylüyorsa müşteri olabildiğince bekletin firmaya zararı olmadan ama
Eğer kendi işinizi yapıyorsanız ;
-Engelleyin geçin kafa ütületmeye gerek yok