Elbette ki müşteri seçme hakkımız var. Kimse de aksini iddia edemez bence.

Kırmamak adına nezaket çervesinde verilen cevaplara rağmen kırıcı oluyorlarsa anında engelleyin, bu kadar basit.

Daha dün gece (müşteri olmadığı halde yardım için, öncesinde hiç iletişimi olmayan biri) gecenin 02.30 'unda direkt whatsapp dan biri geldi.
Vaktim yok dedim, 04.00 de tekrar yazdı. Cevap vermedim.
Düşünsenize, bu müşteri olsa idi neler yaşanırdı kim bilir?