Netten bulunabilecek yapımlar için kimse kolay kolay para verip almaz artık. Youtube, Spotify, Netflix, Exxen, Amazon Prime gibi yerlerden aboneliğin olduğunu düşünürsek neredeyse ayda 150 TL'ye yakın harcama yapılmış oluyor. Tabii herkes hepsine abone olmuyor.
Bir de o kadar şişirdiler ki Türk dizisi çekilecek diye. Geleneksel medya da ne varsa aynısı orada da var. Senaristlerin kafası kara kutudan çıkamıyor halen.