Merhaba, r10 ailesi olarak başta herkese eşit davranarak hizmet vermeye çalışıyorum. Ancak bazen bazı müşterilerin üslubu, kişiliği, karakteri, iş prensipleri bana itici geliyor ve bu kişileri nezaket çerçevesinde kırmadan reddediyorum. Ancak kırıcı cevaplar veriyorlar ve polemik olmaması adına da cevap vermiyorum. Ancak bir noktadan sonra kendimi bu konuda şahsi olarak fazla inisiyatif gösteren birisi olarak görüyorum ve bu beni rahatsız ediyor. Tüm r10 ailesi olarak sormak istediğim bu tür durumlarda (r10 içinde ki müşterileri kastediyorum) müşteriyi seçme hakkına sahip miyiz?

Not: Konunun suistimal edilmemesi adına sadece bilgi amaçlı soruyorum ve lütfen konu ile alakasız yorumları lütfen yazmayınız. Gayem polemik oluşturmak ya da kişileri ötekileştirmek değil.