Merhabalar benim iki bebiş var hayırlısyla.
Biri 18aylık şuan azı dişler felan çıkarıyor. Şükür ateş ağrı felan hiç diş çıkarmada olmadı fakat gel gör işte çok iştahsız.
Diğeride hayırlısıyla 38günlük

Şimdi ikiside aşırı yaramaz ki o küçük olan çok çok yaramaz

Asıl konuya gelirsek oğlum çok iştahsız ya şunu kullandık iştahı açıldı dediğiniz bir ürün var mı? İlaç değilde bitkisel zararı olmayacak birşey . Doktora götürdük spraktin yazdı olmadı sonra karaduz özü felan aldık yine fayda etmedi .
Şimdiden herkese teşekkür ederim.