Forumda son zamanlarda yıllık disney plus satışları göryorum. Sanırım bu ön sipariş zamanında YILLIK alınan hesaplardır diye düşünüyorum.
Öyle değilse bile sizce Disney Plus balon mı yanı çok mu şişirildi içerikleri.
Ben bu ay üyelik aldım ama dikkate değer bir yapım yok gibi