Booking ile iletişime geçip yorumu sildirin. Ayrıca bu durumu kendilerine belirtin.
Mesaj yoluyla iletişime geçtim hocam. Ama merak ettiğim otel görevlisinin böyle bir yetkisi var mı ? Eğer öyleyse tüketici hakları vs. ilgili mercilere de iletmek istiyorum bu konuyu.
Çünkü 4 gün boyunca bizi bir hayli mağdur ettiler. Bu olayı da onlar yaptiysa ona göre hareket edeceğim.
Yoksa yorum sildirmek son çözüm.