Merhaba dostlar,
6 sayfalık PDF dosyasını görüntü ve yazı kalitesini bozmadan tek bir resim formatına nasıl aktarabilirim? Photoshop biliyorum ancak yazılar sürekli bozuluyor. Hangi formatta kaydetmem lazım, hangi ince ayrıntılara dikkat etmem lazım ve şu şekilde yapabilirsin tarzı önerilere açığım.
Teşekkürler.