luannn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam türkiyedeki sistem gibi ön plandaki kişiler hiç bir iş bilmez ama ben yaptım derler onlar kazanırlar. En iyisi iş alıp yaptırıp öyle ticaretini yapmak
maalesef öyle . Sonra aracılar çok kazanınca da kızıyor bazı arkadaşlar. Bizler işi alabilmek için ücreti öldürüyoruzda öldürüyoruz. 1 siteyi 10 20k ya yapanda var , scriptleri toplu olarak 500 liraya satanda .. 10 20bine işi alan tok adam mutlaka ayı kurtarıyor lüks yaşam sürüyor seçici oluyor. Uyguna yapan ise seçici olmuyor işi alabilmek için kırıyor da kırıyor genelde ayı zor cıkartıyor benim gözlemim bu yönde genel olarak