Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocalarım pm gerek yok zaten bu siteyi ben yaptım sadece siz olsanız ücret olarak ne isterdiniz ve tasarımsal olarak nasıl onu merak ettım
Elementor kullanmıssın site çok yavaş çok fazla fonksiyon içeriyor herkes kullanamayabilir daha basit sade bir yapı yapılmalı