hesaplisansatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 ay sonunda kullanımınız kadar ödersiniz o yüzden kartı kaldırın hocam.Ya da sanal kartsa direk iptal edin.
Kendi kredi kartınızla acmamissinizdir umarım.
Kendi kredi kartım ile açtım hocam nasıl kaldıracam ?