Farkında olmadan ileti izni verdiğiniz bir yer varsa buradan izinleri iptal edebilirsiniz:
İleti Yönetim Sistemi - Vatandaş Web Uygulaması (iys.org.tr)
Onun haricinde yapacak çok bir şey yok, şikayet etseniz de zaten adalet oldukça geç tecelli ediyor ve şikayetinizin sonucundan bile haberdar edilmiyorsunuz