Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ekmek yoksa silgi yiyin. bu kanalı hiç bir şekilde ciddiye alamıyorum o kadar basit bir kanal ki. kendileriyle dalga geçilmesine izin veriyorlar. yönetenler kim bilmiyorum ama çoluk çocuk koysak başına daha düzgün haberler yapmazsa bir şey bilmiyorum.