+20 uçuşta sadece 1 kere karşılaştım. O da İstanbul'a dönüşte Dalaman'da olmuştu sanırım. Bilgisayarı açmamı istemişlerdi, açtım masaüstü geldi. tamamdır kapatabilirsiniz dediler.
Onun dışında çantadan çıkartıp xray den geçiriyorum her seferinde o kadar.