6 aylık askerlik görevinden sonra tekrardan r10.net'e geri döndüm.
Askerde iken androidim vardı fakat 2fa doğrulamadan ötürü kullanamıyordum. Şuan hesabıma giriş yapabildim. PM kutum dolu idi yazan soran tüm arkadaşlarıma,abilerime teşekkür ederim. Şuan kullanmış olduğum wp numarası yoktur pm den iletişime geçebiliriz.
Üst devrem
@LmaR; a selam olsun.
r10.netten olan devrelerimde vardı bu konuyu görüyorsan Ömer sana da selam olsun