Bizim atalarımızın yüzlerce haklı sözyüzü bir o kadarda boş sözü vardır. Benim gördüğüm öyle bir söz varki asla ama asla sekmedi.

"Büyük lokma yut, büyük konuşma" . Kendim başta olmak üzere şu 28 yıllık hayatım boyunca kim büyük konuştu ise başına gelmediğini görmedim. Hiç sekmedi. Hatta en ağırı "ben o k...pe ile evlenmem" diye adam gitti ona sırılsıklam aşık olup evlendi. Hiç sekmedi inanın. Küçük kardeşlerimiz bu sözü hafife almasınlar.

Sizin en ço karşılaştığınız, doğruluğunu tesbit ettiğiniz atasözü nedir ?