TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hoşgeldin aramıza.
üçüncü bölük, r10 akşam içtimasında, bir subay, dört astsubay, ikiyüzyetmişaltı erbaş ve erle emir ve görüşlerinize hazırdır komutanım
Emniyet muhafız bölüğü 2 r10.net devresi ile akşam içtimasında emir ve görüşlerinize hazırdır komutanım

Teşekkürler abi