Hocam senin iki seçeneğin yok. Tek seçeneğin var. Sadece biri seni onaylasın diye bekliyorsun.
Her şeyiniz uyuyor ve mükemmelseniz neden tartışıp 10 gün boyunca konuşmuyorsunuz.
10 gün boyunca amacınız ne olursa olsun yazmadıysanız çokta uyumlu değilsiniz.
Bırakın, o da hayatına devam etsin sizde edin. Sonuç muhtemelen öncekinin aynısı olacak çünkü.
Hocam emin olun hepsini dikkate alıyorum ama bazı arkadaşlarım kızı tam tanımadığı için yorumları yanlış olabiliyor