ulkonja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödemeler kısmında işleme girmiş beklemede mi yazıyor yoksa bakiye olduğu gibi duruyor mu hocam?
Şöyle gözüküyor;



Sanıyorum ödeme çıkarılmadı bu ay ama hiçbir uyarı veya mesaj yok anlamadım durumu.