elden yahut kargo sonrasi odeme seklinde de yapabilirsiniz oradaki negatif yorumun beni baltalamak amaci ile yazildigini anlamaniz gerekirdi okuyunca
haklısınız ancak r10 da bu tarz ticaret puanları önemli oluyor malesef. dolandırıcılıkla suçlamıyorum sizi asla. önce ödeme, sonra kargo da olur problem değil, ama bir haksızlık söz konusuysa şikayet konusu açıp bu puanı sildirebilirsiniz. aramıza hoşgeldiniz bu arada, umarım mağduriyetiniz giderilir, sonrasında alışveriş yapabiliriz.