Eğer bir yolunu bulursan bana da söyle lütfen kaybettiklerimi geri kazanmak isterim.
O yüzden bot kullanın. En iyisi, bir kripto varlığı almak en kolay iştir, ancak ne zaman satacağını bilmek zordur, işte bu kaybettiren konudur.
Reklam gibi olmasın bu adamlara bir bakın derim,
İnstagram : @bixruntr
Doğrusu sana bunu kimse söylemez, tanıdık arkadaşınız bunu söylemiyor. Biraz tecrübe biraz da şans. Bot mot yok bu işte yatırırsın beklersin
Bot yok diyen arkadaşım, kendi stratejimizi her işlem çifti için ayrı strateji ile bota bağlıyoruz. Harika kazanç elde ediyor. Bot yok yatırım hodl yapıp beklemek artık akıl sağlığınıza zarar verir. Kazanmanızı bu piyasada imkansızlaştırır.
https://www.r10.net/e-book/3374775-1...li-kazanc.html