Değerli hocalarım,
Kendinizi kızın yerine koyun sevgilinizle ayrılıyorsunuz arayıp sormuyor 1 ay sonra mesaj atıyor ne yapıyorsun diye direk affeder misiniz yoksa test eder misiniz bu çocuk eskisi gibi beni yanlız mi birakacak bu olayı çözmenin en kolay yolu empati yapmak