Hiç senaryo yazma olayına girmenizi önermem, bir sürü konuda varayım da buluna bilirsiniz, seviyor naz yapıyor da diye bilirsin, başka birileri de var ama bana da gönlü var vs. de diyebilirsin, örnekleri daha da çoğalta bilirsiniz ama hepsi kafanız da olur, doğruda olabilir yanlışta, kız açıkça söylemiş bu iş olmaz diye %99 olmaz o zaman o yüz de 1lik beklenti için de çok çaba sarf edersiniz eğer bir şekil de olsa bile o ilişki çift taraflı bir ilişki gibi olmaz, elde etmek için bu kadar çabalamanızın yanın da bir de ilişki de devamlı çaba göstermesi gereken taraf siz olursunuz. Benim tavsiyem ya kendinize odaklanın ne dediyse kabullenip kendi yolunuza bakın, yada oturun açık açık konuşun. Ama olayı zihninize çekip her konuşmadan ve hareketten bir anlam çıkarmaya başlarsınız, zihniniz de yüzlerce aceba ile kendi kendinize sıkıntı çektirirsiniz.