Schowix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sebepsiz yere ayrılmadık ki kızla tartıştık 10 gün yazmadim gezdim tozdum story attım tabi ayrılır
Hocam haketmişsin sende ama yine de eğer kız sana heveslenme gibi bir şey dediyse at engelini geç hayatına devam et herkes hata yapar önemli olan hatayı tekrarlamamak yani "1 nehir de 2 kez yıkanma"