Kızı dinle,boşuna çaba ve vakit ayırma. Biraz salla önemseme o zaman sana kendi gelir gelirse. Seçenek çoksa zaten gelmeyecektir.
Bas engeli geç , sebepsiz ayrılan kişi senin duygularını düşünmeyen önemsemeyen kişidir kendini son senene ver ve harika bir üniversite kazanıp üniversite hayatında daha elit ve senin hislerine önem verecek birini seç ayrıca sen engellediğinde gelip sana niye engelledin diye de sorarsa eski sevgilimle tekrar konuşamam gibi bir şey dersin ya da başından savarsın sen kıza yazdıkça peşinden koştukça kendini bir b*k sanacak ya da seni aciz görüp seni kullandığını sanacak. Dediğimi yapıp yapmamak senin kararın ancak inan birazcık etrafına bakarsan o kızdan kat ve kat iyilerini bulursun , iyi forumlar...
Sebepsiz yere ayrılmadık ki kızla tartıştık 10 gün yazmadim gezdim tozdum story attım tabi ayrılır