English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende ayrılalı 10 sene oldu hala rüyalarıma gelir ağlayarak uyanırım.Şansını dene olmazsa zorlama.
Yani hocam niye ayrıldığımızı söyleyim biz tartıştik ben 10 gün buna mesaj atmadım gezdim tozdum