kara56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oylendedigine gore hayatina yeni birisi girmis ve senide birakmak istemiyor ama ona gitmek zorunda , kisaca ikinci kisi olma resti cek en azindan kafan rahat olsun en azindan kendini avutacak bir sebebin olur .
Hocam benden sonra kimseyle konuşmadı en yakın arkadaşı benim arkadaşım o yüzden biliyorum.