Schowix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niye öyle diyorsun hocam
oylendedigine gore hayatina yeni birisi girmis ve senide birakmak istemiyor ama ona gitmek zorunda , kisaca ikinci kisi olma resti cek en azindan kafan rahat olsun en azindan kendini avutacak bir sebebin olur .