İyi akşamlar arkadaşlar kyk yurdunda misafir öğrenci olarak kalacağım bir süre. Misafir öğrenci izin alma işlemi nasıl oluyor giriş çıkış saatleri farklı mı bilgisi olan yazabilir mi