Hocam ben 11 yıldır normal bir şekilde hesaplarıma çekiyorum şuana kadar herhangi bir sorun yaşamadım. Sizde öyle yapın zaten öncesinde gereken uyarıyı yapıyorlar o zamanda vergi levhası çıkarttırırsın. Relax bir şekilde normal kendi hesabına çekimlerini yapabilirsin.
Ne kadar büyük bir hataya davetiye çıkardığınızın farkında mısınız?
Bunun vergi vererek kolay yolları var. Çoğu zaman %15 vergi ile bu işi bitirebiliyor insanlar.