imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Destekten yazmayı deneyin hocam amazon seller hesabı açıyorum bu nedenle dolar hesabı gerekli deyin. Eskiden bu şekilde yapıyorduk almanya euro hesapları için. Belki dolar için de işe yarar
Söylemeyi unuttum hocam.. Benim usd var, ikincisi açılmıyor ama sterlin birden fazla var.