Hergin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni hesap seçeneklerinde USD yok. CAD var, Japon yeni var, BAE parası bile var USD yok

Destekten yazmayı deneyin hocam amazon seller hesabı açıyorum bu nedenle dolar hesabı gerekli deyin. Eskiden bu şekilde yapıyorduk almanya euro hesapları için. Belki dolar için de işe yarar