Sadece Rus değil Türkleri de dolandırıyolar

Eşim 3 sene önce istanbula tayin olmuştu hiç bilmiyolar sefaköyden okulu 10 dklık yol taksici bunları 45 dk gezdirmiş resmen şaka gibi.
Haram yemek artık hiç umurlarında değil de ben nasıl boğazlarından geçiyor nasıl rahatça yiyolar onu anlamıyorum
Evet haklısınız ama Türkleri fazla dolandıramıyorlar korkuyorlar ama turistler Türkçe bilmedikleri için kolay bir şekilde kandırabiliyorlar onları.