Sadece Rus değil Türkleri de dolandırıyolar
Eşim 3 sene önce istanbula tayin olmuştu hiç bilmiyolar sefaköyden okulu 10 dklık yol taksici bunları 45 dk gezdirmiş resmen şaka gibi.

Haram yemek artık hiç umurlarında değil de ben nasıl boğazlarından geçiyor nasıl rahatça yiyolar onu anlamıyorum