Şaşırdım mı?

Hayır.

Her şey bir yana Allah kul hakkı yemeyi nasip etmesin insana.

Rabbimin merhameti yüksektir. Bireysel günahların bir şekilde çözülür de kul hakkının tek çözümü kulun hakkını helal etmesidir.

Gün yüzü görmez insan. Ne bu dünyada ne öbür dünyada.

Hele bir de müslüman olmayan birinin kul hakkını yemek...

Korkunç bir şey.